2011-03-17 ? 22:06:21

soolsken !

Godkväll !
Dåliguppdatering jag vet och det betyder att statestiken sjunker men har inte mått bra på sistonde och vill liksom inte ta ut all skit på bloggen . Men iallafall blir det nog bra uppdatering framöver ! Eftersom jag inte har tid att blogga på dagarna då jag går i skolan och dansar . Imorgon ska jag rida och jag´hoppas på fandango eller hilda eftersom dom är mysiga och roliga att rida plus att jag ska tävla fandango och vill rida han lite extra mycket då . Ska tävla han i blåbärsdressyr för er som undrar och brisk i 50 cm i april ! Kul va ? Ah jag vet . Min dag har varit rätt så okej , igentligen skulle jag till stallet idag men orkade verkligen inte gå dit för jag har hafft en tuff vecka i plugget . Så jag gick hem direkt efter skolan och bytte om till mina danskläder , sen gick jag ner till fritidsgården och hade dansgrupp . Sen var jag med några kompisar vid fem tiden .
Jag var ganska trött och orkade inte gå hem så jag tog en promenad till mormor hehe . Skönt att se henne ! Där tränade jag lite dans och sen skulle vi äta pankakor med sylt ! Mums , nammi nammi ! Efter maten gick vi in till vardagsrummet och kollade på lite nyheter och halv åtta hos mej . Jag var riktigt trött så jag sommnade och sov i 1 timma . Jag vaknade sedan och ville piggna till så jag gick och badade lite . Sen kom min moster cissi hem från stan ( hon är på besök från göteborg ) och vi åt lite nötter och pratade om hur det går i min ridning och vi pratade lite om SKUTAN eftersom att hon red där förut och vi pratade lite privat . Sen skulle jag gå hem och jag klädde på mej ytterkläderna . Jag och mormor gick ned till parkeringen och hoppade in i bilen . Sen körde hon mej hem :) ! ♥
Nu är jag hemma och har dansat lite och kommer sommna när som hälst ! Men ska lägga men nu .

Cya ! ♥ ;))



kaajsa på skutan ;) !

Vill ni se nya bilder och mera bilder ?
kommentera då så kan jag fota lite nya bilder !

\Jossan ;)) '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: