2011-03-20 ? 19:08:53

stalltjej you know !

Hej !
Ska berätta lite om min dag nu så ah , ni får läsa på !
Jag vaknade vid halv åtta på morgonen och hade panik , för skulle möta juliawester vid hennes hus kvart i åtta . Slängde på mej stallkläderna och kutade dit med tung väska . Sedan gick vi med snabba ryck till vattumannen där lollo (personal) och rebecka skulle hämta upp oss med bil . Vi hoppade in i bilen och åkte till skutan . Sedan var vi framme och vi lämmnade våra saker och gick upp till stallet och började morgonfodra hästarna och höa . Efter dom hade ätit upp så släppte vi ut alla hästar i hagen och fixade stallet . Mockade,sopade,fixade allas vattenhinkar och mera !
Jag och julia fixade hos kaninerna och fåren haha , älskar lille kajsa så himmla mysig . När vi hade fixat allt i stallet och fixat med alla djur gick jag , lollo , rebecka , yasamin , jennifer och julia in i värmestugan och värmde våran lunch .
Sedan satt vi oss på verandan och solade medans vi lyssnade på min radio jag hade med mej !
Vid två tiden kom massa nybörjarbarn och lollo,yasamin och jennifer var tvungna att gå  . Men jag , rebecka och juliaw flummade hela dagen haha ! Och det kommer massor av KNASBILDER ikväll jag lovar ! För just nu är westerungen hemma hos mej och kan inte ladda över bilderna till min data sorry ! :)
Men vi höörs ! ♥
\Jossan
Kommentarer
elin

sv: Snyggaste . finaste och vackraste för MIG :D <3

2011-03-20 @ 19:11:02
URL: http://ryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: