2011-03-15 ? 07:31:04

Tear grows out of the eye and then it goes down to the cheek and splash on the ground

Hej!
Idag ska jag först & främs gå till skolan! Jag har verkligen känt att jag inte kommer att klara av skolan men jag går ju bara i 5:an, men iallafal jag börjar 19.00 med gitarr, och sen slutar jag 15.30 med hemspråk..Sen när jag kommer hem så kommer mina kusiner antingen vara här eller så hämtar vi dem från skola/dagis! För sen ska vi gosa på en tisdag? :O
Och sen idag blir det inget stall. Men sen sticker jag kanske hem tíll Julia då jag måste verkligen prata om teorin vi ska ha på torsdag.
Men imorgon är det ju onsdag? Och då ska antingen jag & Jossan till skutan för att träffa hästarna! Jag saknar Zefyr redan! Men nu måste jag sluta. Fast jag börjar om 2½ timmar!

Hejdå♥

ps glöm inte frågestunden!!
 

Det stämmer! Just nu tar Dressyrgalningar en frågstund på bloggen, du kommenterar om allt förutom mitt privata liv// Julia & sf♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: