2011-03-25 ? 19:40:21

Lydia

Hej! Idag blev det Lydia som jag trodde, det gick bra men hon var stel i munnen och då var det lite jobbigt att samarbeta med henne.. Vi körde lite serpentin bågar, lite trav, halter och ja sånt som ni förstår. Efter vi hade ridit klart så gick jag in till stallet och jag frågade om Emma ville fixa hästen, så visst ville hon det! Sen så gick jag in till värmestugan för att skriva upp mej på fridining imorgon (: Så imorgon blir det på Zefyr♥ Då kör man lite trav, halter, serpengin bågar och blåbär :*

Sen om en vecka, alltså på lördag blir det tävling, dressyr som ni förstår ;p Nervös är man ju! Så jag hoppas några kommer och fotar, eller jag har bestämt att Emma & Therese ska fota? Men sen efter detta inlägg kommer det fotobomb!

Pöss♥


Jag & Lydia

Emma Abrahamsson ©!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: