2011-03-09 ? 07:43:34

Trötter ..

Godmorgon 'gäääsp' !
Jag sitter här hemma i mitt rum och äter flingor . Men iallafall så är min dag planerad ! Ska till stallet klockan tre med juliaw . Vi ska ta boomb med foton hit till bloggen , Det är väl kul ? Så ska vi goosa med hästarna . Saknar skruttponny ! Han ska få massa goodis , lille busen då :) . Men jag vet inte vad jag ska blogga om så ni kan ju få en liten bildbomb ? :')


lillefandango

höhö lite failad min jacka vart , jag ser ju ut som jag vet inte vad :o

höhö ....

kemir och brisks rumpa

AHHH !!! brisk vill äta upp kameran :o !!

Men hejdå ! ♥

Vill ni se mer bilder på hästarna i stallet ? karnske hur stallet ser ut ovs ?
svara så gör vi det :)

\
Jossan & kemir
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: