2011-03-22 ? 15:38:22

Uppsatser och skitfint väder !

Jag vill bara säga att jag hatar att göra uppsatser ! Usch , fy och blä , så himmla tråkigt att jag nästan sommnar .
Men tog en liten paus nu och hade tråkigt så varför inte blogga eller göra någåt ? Har fikat nu lite med min mormor och min lådsas morfar . Bullar och coca coola ! Tumme upp för det . Kan tuvär inte gå på dansen idag då hela kroppen värker  . Men ska nog ta en liten joggingrunda eller promenad i mormors område för det är så himmla fint väder , så varför inte vara ute ? :) Karnske tar ut hennes två katter på en promenad haha ?
Hoppas dom inte blir galna då Hihi ! Jo juste jag tänkte fråga om det bara är jag som blir super glad över att det är sol ute och gräset börjat sticka fram ! Hära vid mormors område så är det ingen snö , bara asfalt och blommor med gräs ! Mhh ... Det känns nästan som att sommaren är hära snart ! Och vet ni vad ? Jag ska tävla i dressyr om 18 DAGAR ! :D ♥ På lille fandango , då han går super i dressyren och ville tävla han . Och om 38 dagar ska jag tävla i hoppning ! Hoppas det är lika fint väder då :) ♥ Någån som kommer och fotar då :) ?

Vårkänsla me love♥

\Jossan


jag och tuss på fjordingen brevid zefyr som är vit på lucian :D ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: