2011-03-08 ? 08:02:44

Ups , bråttom bråttom !

Godmorgon alla läsare som är uppe såhär tidigt !
Jag har just vaknat och håller på att göra frukost i köket , men bloggar samtidigt för jag är så smart som gör det när jag börjar skolan om 10 minuter ... Visst är jag smart ? nä inte så mycket menmen . Idag ska jag förhoppningsvis promenera eller åka bil till stallet och hälsa på lille kemiir :) . Vi har engelska prov idag och jag är sämst på de !

Undrar ni karnske varför vi inte skriver om när vi rider och om stallet ?
Jo vi startade ju bloggen igår ( måndag ) och har inte hunnit blogga om det eftersom att vi inte varit dära .
Men JJAG är i stallet oftast på måndagar , torsdagar , fredagar rider jag och på helgerna är jag i stallet :) .

Men nu måste jag bre min macka och dra iväg till skolan ! :')

Hejdå !

\ jossan & kemir


vila i frid älskling ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: