2011-03-09 ? 17:32:10

Visste ni detta om mig?

... Jag hatar sprutor! Jag kan värkligen inte se sprutor, jag får panik men jag visar inte det.

... Jag har hållt på med hästar hela mitt liv!
Jag har inte ridit hela mitt liv men jag har hållt på med dom så som jag kanske red ponnyridning då och då. Född som ryttare och kommer dö som en!

... Jag älskar Ronda mer än vad jag själv vet!
Om inte Ronda hade kommit till Skutan någon gång så vet inte jag alls hur jag skulle vara som person.

... Jag vill bli fotograf!
Om jag bli fotograf så vill jag åka utomlands och fota action bilder, inte bara 'soldnedgång' utan jag fotar gärna häst-hoppning tex bildspel när en häst river ett hinder. Jag vill värkligen bli fotograf! :D

... Jag har haft en hund!
Det var en schäfer och han vart tyvärr tvungen att avlivas när han var 4 år pga att han hade problem med sina bakben och dom satt fel. Egentligen skulle han opereras men dom sa att det inte gick. Jag saknar värkligen Nisse ♥

... Jag älskar Bruno Mars!
Bästa sjungaren någonsin, det är så jävla sant! ♥♥♥

... Jag har haft lunginflammation när jag var 3 år!
Vi fick reda på det när jag hängde så mycket och 'skrek' att jag hade så ont så då fick jag medecin åt det.

Så söta stallfåren är! :)

// Julia Wester
Kommentarer
Jennifer Hultman

Fin blogg! :)

2011-03-09 @ 17:34:27
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/
Josäfin :>

Bläää för sprutor :o

2011-03-09 @ 17:55:01
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: